środa, 10 stycznia 2018

sStudniówkowy sSzał

                                              klimatycznie musi być ♫♪♫
        Hellooou wszystkim    

                                                                                 🙉


Po dość dłuższej przerwie postanowiłam napisać "odświętnie" tego posta. Z racji, że nadszedł czas studniówek jak co roku rozpoczęła się (cudowna!) gorączka szalonej nocy 😃  Z racji pytań o moją (się wie, cudowną!) sukienkę pozwolę sobie napisać troszkę więcej niż tylko nazwę jej sklepu!

Podobny obraz

    1 Pamiętajcie, że studniówka ma być zapamiętaną imprezą, a nie zapomnianą! Więc najważniejsze jest to co mówią zapewne (najfajniejsi) nauczyciele 😮 To nie wesele u wuja na wsi, tam nie liczy się ilość wypitego alkoholu! Nawet jeśli wpadlibyście (jakwiększośćznas) na ten pomysł, wybierzcie drinki małoprocentowe niż kosmiczną mieszankę trunków!


2 Darujcie sobie zwykłych towarzyszy, lubiących "dobrą zabawę" albo wolących wasze koleżanki od was 👎 Ten wieczór jest wasz i nie tylko z racji kosmicznej ceny tej imprezy ale dla każdej z nas musi to być "mój wieczór". Jak chcecie iść bylebyzkimśiść= idźciesame! To żaden wstyd 👍


3  Pamiętajcie... Urok tkwi w prostocie! 
Oto był sekret mojej hm stylizacji na ten wieczór. Nie przebijecie się tym samym co większość dziewczyn tam będzie błyszczeć. Wielkie suknie, treny 2m, pukle włosów, makijaże grubsze od tkanek tłuszczowych a i nie zapomnijcie są tam też i "księżniczki" z koronami 😅
Zobaczycie również super przystojnych kenów, którzy będą błyszczeć jak ich brylantyna na włosach zalizanych na lewy lub prawy boczek czoła a na to wszystko połysk z ich wypastowanych pantofelków będzie tworzył niezły duet! Więc każdy z was będzie tam tylko jednym z wielu... Jednym z 200set gdzie każdy będzie uważał, że to jest jego dzień. 💣


4 Nie liczcie, że będziecie w centrum uwagi całej imprezy tak się nigdy nie stanie jednak mogę wam doradzić jako absolwent. Zajmijcie się dobrą zabawą i światem nie dalszym niż wasz czubek nosa a wtedy wszystko będzie tak idealne jak było w 2k17 (umnie) 💁


Moje wspomnienia z mojego balu maturalnego będą ze mną na zawsze! Z racji, że noc była idealna a teraz okazuje się być jeszcze lepiej niż planowałam. Przejdę więc do najważniejszego o co dostałam wiele zapytań 🙀 W jakim sklepie kupiłam swoją sukienkę! Ha nie było w niej nic nadzwyczajnego tylko właśnie całokształt zrobił oto i taką robotę. Już w październiku zaczęłam słyszeć jakieś kosmiczne ceny na temat sukienek! 400,600zł olaBoga dziewczyny! to tylko kawał materiału a cena? Nie znaczy nic jak nie daje ona efektu woow Więc to jest pierwszy temat nie przepłacajcie na sukienki bo tak jak u mnie sprzedacie je 3dni po studniówce 😁 (więcmojajużnieaktualna)
Nie wydawajcie miliony monet na kosmetyczki, lepiej mieć mniej cieni niż wyglądać jak zombie (haha i takie też były) Jeśli na co dzień się wiele nie malujecie to sobie darujcie mocny makijaż! Ble
Włosy? Najważniejsze żeby było z klasą i wygodnie! Pozdrawiam Paula Trawa Lewandowska i dziękuje za świetne uczesanie 😲 (You know what I mean!)


5 ciekawych haseł:

1.Elegancja2.Prostota3.Całość4.Umiar5.Świetna zabawa😃









Teraz najważniejsze xd Ta strona co się pytaliście. Może będziecie w szoku ale jak dla mnie świetny sklep, szybka wysyłka (zamówiłam jakieś 2 tygodnie przed). Mają właśnie takie sukienki, które powinny być na Promach! To nie karnawał ani bal przebierańców pamiętajcie! 😃💋
Tzw. Bonprix 💥
Podaje linka, a jeśli któraś z was będzie zamawiać to dajcie znać.
Będzie mi zwyczajnie baaaardzo miło 💃
To do tańca moi mili!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz